De techniek van de laserpointer

edited septembre 2017 in Technique
Laserpointer kopen:
http://www.laserkopen.com/
De hoogte en windinvloed uitlijning controles zijn een paar graden af-as, waardoor het correct uitlijnen een beetje van een langere proces dan ik had gewild (hoewel dit niet zo veel van een probleem met een laser zicht, ze zijn ontworpen om worden ingesteld wanneer u eerst moet installeren en vervolgens gecontroleerd zelden), en dat de lens een beetje vuil was toen ik unboxed het (de bundel was een beetje meer dan ik zou willen verspreid. Het zal uitgeschakeld na 10 minuten, dat is een noodzakelijke functie want de activering switch op dit ding is zeer gevoelig. Wanneer de Spartan is aangesloten, moet ik mijn wapen dubbel te controleren elke keer als ik het tekenen, het holster, zet het in een zak bereik of leg het neer op een tafel; omdat al deze activiteiten hebben geactiveerd of gedeactiveerd de laser zonder mijn toestemming. Jouw snelheid kan variëren, maar omdat ik niet met onbedoeld inschakelen stoppen/uitschakelen van het, ik vertrouw niet het op mijn wapen dragen. Ik ben teleurgesteld, maar in ieder geval mijn kanon van BB is nu bedrogen uit.
Eerst is uit deze laserpointer niet gonna get beat up op weg naar u. Ik koos voor een 7-werf gezicht in zoals dit zal mijn home verdediging wapen. Het is een zeer aardige eigenschap als u uw wapen holster en per ongeluk olMeeting bij zorg ervoor dat u levensduur van de batterij wanneer u het meest nodig hebben. De stijl van de peddel aan/uit is zo gemakkelijk te gebruiken is het een wonder dat alle lasers niet zoals dit zijn. Dat moet iets zeggen over het niveau van uitgangsvermogen. Ik probeerde het ook rond het huis om te zien hoe het wordt weergegeven in een binnenmilieu en kon je niet vragen om een betere, meer zichtbaar doel-punt. Hij weegt bijna niets. Het is krachtig zelfs in overdag die een grote is plus over de rode laser die ik eerder was gebruikt, maar het heeft een ernstige technische fout die moet worden gecorrigeerd. Ik vast het probleem door het slijpen van de linker peddel aangezien ik alleen gebruik maken van mijn rechter wijsvinger om het te activeren.
Laserpointer rood:
http://www.laserkopen.com/c-40_77_80.html
Het pistool-milieu is met name stressvol. Een herhaald gebruik van de schroeven wijst op kunststof en verzwakt de verbinding. Plus, de activering switches zijn mechanisch zwak en per ongeluk activeren met de geringste oneffenheid. Na activering van de toevallige batterij, de rode laserpointer blijft dan over tien minuten; zodat, er geen reguliere batterijleven. In de laser Zeroing was eenvoudig te realiseren met het hulpprogramma. De installatie was een fluitje van een cent en aanpassing van het gemakkelijk. Ik was in staat te passen zoals beschreven in de richtingen in 5 min. Mijn eerste reis naar het bereik was echter een ramp. Ik kon het niet houden van inschakelen.
Ik bestelde deze laserpointer naar het zicht in mijn pistool. Ik heb goede ervaringen met deze dingen in het verleden gehad, maar deze was veel anders. Na het wijzen van het, ik nam het pistool en schoot het op sommige doelen op nul het nog verder. (Ze zijn gewoon om u op papier niet op nul het) Ik hield het gestage op de module en stuurde een ronde van bereik. Dus maakte ik zeker nogmaals om het te houden zo stabiel als ik kon en de trigger geperst. Ik draaide mijn rode stip in vrij dicht om te perfectioneren met waar ik dacht dat de kogel zou raken. Ik heb ook gemerkt terwijl het nemen van de laserpointer in-en uitchecken dat de balk zou de schroefdraad van het vat vangen en weerspiegelen, leidt mij te geloven dat het niet is gecentreerd.
Het is de gevoelig, dus laat niet de bout slam dicht en kan het niet invoegen in een warme kamer. Een van deze dingen zullen beschadigen van de laser en eventueel krijgen geplakt. Niet luisteren naar de reviews van mensen die verkeerd hen en dan beweren dat het product is rommel. Het kan worden gezien van maximaal 30 werven te gebruiken van een ballistische grafiek op een afstand verder dan dat nul. Echter, de kat lijkt te genieten van het achtervolgen van het licht. Ik weet niet als het moet aanpassen. Ik zal moeten elders op zoek naar tips over het gebruik van de krachtige 300mW laserpointer. Ik zal updaten nadat ik het heb gebruikt.
http://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9704.html
Batterijen werkte perfect geen problemen daar als met andere producten. Ik stond ongeveer 50' en wees het naar de achterkant van de garage. Maar in mijn geval, het kwam perfect gecentreerd. De materialen in het product gebruikte zijn zeker hoge kwaliteit. De bouw is solide. Ik zal echter zeggen dat ik geen problemen heb gehad op het bereik.
Tagged:
Sign In or Register to comment.